Jövőbeli tervek, változások

Sziasztok!

A mai bejegyzésben sok mindent el szeretnék mondani nektek a címben megjelölt témáról és azon kívül is.

Mint bizonyára észrevettétek a blog külseje teljesen megváltozott. Lecseréltem az előző, rosszul kezelhető sablont, kicseréltem a fejlécet és végre beraktam widgeteket. Én nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, remélem ti is. 😉

Ez a váltás nem volt teljesen véletlen. Amikor elindítottam a blogot, rengeteg téma volt, amiről akartam írni, aztán sorra töröltem ki őket a “blogról” részről, míg végül kettő maradt: könyv, védd a földet. Aztán eltűntem 7 hónapra és sajnos azt kell mondanom, hogy a földvédelem iránti érdeklődésem csökkent. Nem arról van szó, hogy nem tartom fontosnak, hanem arról, hogy azok, amik akkor még nagyon fontosak, különlegesek voltak, ma már természetes számomra. Ilyen pl. a víztisztító, mosódió, stb.. Elkezdtem környezettudatosabban élni, aztán megállapodtam egy szinten és nem léptem tovább. Nem érdekelt már annyira, mint pl. tavaly nyáron és ezért nem láthattátok a blogon sem. Úgy érem, ideje újra elkezdenem foglalkozni a témával kapcsolatban, mert nagyon fontos. Ebbe ugyanúgy beletartozik az, hogy egy kört nem a papír közepéből vágok ki, mint pl. a víztisztításról szóló hosszú beszámoló. Remélem sikerül újra a hétköznapjaim részévé tenni ezt a témát! Az biztos, hogy a blog fő témája nem ez lesz, de mindenképpen helyet fog kapni továbbra is.

Az utóbbi időben, ahogy csökkentek a földvédelmes bejegyzések, úgy nőtt az egyebek száma. Nyári élmények, napló, programajánló…Csupa olyan dolog, ami foglalkoztatott az elmúlt időben, és amit szerettem volna kiírni magamból, mert végtére mégis erre jó ez a blog. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem tudom mit hoz a jövő, a blog témái úgy fognak alakulni, ahogy az én érdeklődésem. 🙂

Térjünk rá a tervekre! Nemsokára vége a nyárnak, elérkezett a “back to school” időszak (én csak azért se így fogom hívni..majd kitalálok valami kreatívat 😉 ) és, mivel jövőre leszek 8.-kos, nem lesz túl sok időm, de ez nem mehet a blog rovására. Ahogy azon is felülemelkedtem, hogy nem tudtam 1-2 hónapnál több ideig naplót írni, úgy (reményeim szerint) ezen is sikerül majd túllépnem. Azt tervezem, hogy heti 2 maximum 3 bejegyzés lesz (ihlettől, kedvtől, hangulattól függően), amit hétvégén fogok megírni és majd időzítem a hét különböző napjaira. Remélem fogom tartani a tempót, szurkoljatok!

És ha már az iskolánál tartunk: tervezek nagyon sok iskolai készülődős bejegyzést, mert én nagyon szeretek kreatív dolgokat gyártani és ilyenkor kiélhetem ezeket a hobbijaimat. Hamarosan jövök füzetdíszítésekkel, és egyéb sulis ötletekkel (nyugi, tanulásról szó sincs, az majd később). Remélem tetszeni fognak! 🙂

Addig is ne maradjatok ötletek nélkül, az alábbi szavakra kattintva elérhetitek az eddigi iskolakezdős bejegyzéseket. Jó szórakozást hozzájuk! 🙂

Remélem tetszett ez a bejegyzés! 🙂

Panniviola

 

Vélemény, hozzászólás?

